Stäng
Facebook Instagram
  • Leverans 1-3 dagar
  • Frakt endast 49 kr
SverigeSverige (SEK)
Leverans till:

Kundtjänst

Kontakta oss på eXtremeOUTLET på det sätt som passar dig bäst

Vi finns här för dig! Så har du några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss.

Vi är nåbara 7 dagar i veckan och även till viss mån på kvällar via chatten på sidan. Vårt mål är att hjälpa dig som kund så snabbt som möjligt på det sätt som passar dig bäst.

Skicka ett mail:
support@eXtremeclothing.se

Följ oss på Facebook:
facebook.com/extremeclothings
Ring oss på vardagar mellan 10-16 (Lunchstängt 12-13)
08 - 647 08 00

Följ oss på Instagram:
@extremeclothing - tagga oss via #eXtremeclothing



 

 

Kontaktformulär

Ditt namn:
Din e-postadress: *
Meddelande: *

Vanliga frågor

Vad kostar frakten?
Frakten ligger alltid på 49kr när du handlar på eXtremeoutlets.
Hur lång är leveranstiden?
Vid beställning innan kl 14:00 på en vardag så skickas beställningen samma dag och bör då vara framme nästkommande vardag. Normalt tar det 1-3 dagar.
Var är min beställning nu?
På www.posten.se kan du med hjälp av det kollinumret du fick i det mejl vi skickat i samband med att din order skickades se var paketet befinner sig.
Hur returnerar jag en vara?
Kontrollera att önskad bytesvara finns kvar i lager.

1. Fyll i din retursedel. Ange artikelnummer, antal, storlek samt anledningen till att du skickar tillbaka din vara med hjälp av kod 1-9.

2. Vid byte anger du till höger vilka varor du vill ha istället, artikelnummer, storlek och antal.

3. Genom att välja expressbyte kan du snabbare få dina nya varor hem till dig. Mer information om expressbyte hittar du längre ner.

4. Lägg returvarorna i eXtremeclothing påsen eller någon annan förpackning. Varorna måste returneras i något som skyddar dem så att de inte går sönder i postens hantering.

5. Klistra returetiketten på påsen/paketet och lämna det till närmsta postombud Returetiketten får aldrig fästas direkt på varans originalförpackning. Påsen ska alltid lämnas till postombud och inte i postlådan.

Min storlek är slut. Kommer ni få in den igen?
Då detta är vår Outlet så är allt i en begränsad upplaga. Och kommer oftast inte in igen

Men det är bara hålla koll på sidan då den kommer ut där direkt om vi får in fler.
Varför kan jag inte handla mot faktura?
Skriv in ditt person nummer och tryck sedan hämta. Den adress som kommer fram är din folkbokföringsadress och den kan du ej ändra då går inte beställningen igenom.
Har du bytt adress nyligen eller stämmer adressen och köpet går ändå inte igenom så kontakta klarna på 08-120 120 00.
Hur går jag med och ut SMS-klubben?
I vår sms-klubb så skickar vi ut nyheter och erbjudanden max 2 gånger i månaden. Så du slipper bli nerbombad med sms.

För att gå med skickar du extremeclothing till 72323.
För att gå ur skickar du Stoppa extremeclothing till 72323.
Kan jag ändra eller avbeställa en order?
Absolut! så länge vi inte har skickat varorna så kan vi ändra eller ta bort beställningen.
Jag råkade skriva fel adress/telefonnummer
Hör av dig till oss via mejl eller telefon. Om ordern inte är packad ännu så kan vi ändra det. Har du valt betalsätt faktura kan vi dock inte ändra adressen, man kan nämligen bara beställa till den adress där man är folkbokförd när man väljer detta betalsätt.
Hur vet jag vilken storlek jag ska välja?
En del varor har storleksguider. Vi skriver även ut längd och vikt på vår modell. Skulle en produkt vara onormalt stor/liten i storleken så skriver vi alltid ut det. Hör gärna av er till oss så ska vi göra vårt bästa för att guida er till rätt storlek.

Byten & returer

Ingen affär är avslutad innan du fått hem dina varor, provat och godkänt dem. Vi har därför 14 dagars öppet köp/ångerrätt på allt, vilket gör att du kan få pengarna tillbaka om du inte är helt nöjd. (Detta förutsatt att varan är oanvänd och oskadad.)

Köpvillkor

Här kan du läsa våra kompletta köpvillkor »

Adress: Fashiongate AB (eXtremeclothing)
Box 8017, 141 08 Kungens Kurva
Org nr: 556728-6397